Ontdek waarom onze klanten kiezen voor Gig & Grow

Exstatic
De Barbaren
Het Bataljon
BUYLE
Purple Panda
DPLMT
Studio Copain
Arcade
Cheqroom
De Kaasconnaiseur

We vroegen onze klanten naar hun ervaring met ons.
This is what they had to say...

Het idee alleen dat (iemand van) jullie altijd bereikbaar is, geeft zeker een bepaalde rust en gevoel van ontzorging!
Jan D'Hont, co-founder van Chase
Jullie zijn echt goed bezig want we voelen de ondersteuning en hulp enorm naar ons, maar ook naar ons team toe! De ideale ontzorging voor een startend bedrijf dat gewoon echt heel veel zelf nog niet goed weet. Het geeft dus een vertrouwend gevoeld om te kunnen terugvallen op jullie kennis.
Stephanie Declerck, Co-founder van Paloma
Jullie hielpen ons uit een diep dal van achterstallige facturen waarvoor wij maar geen tijd hadden. Dankzij jullie konden wij verder werken aan wat we goed en graag doen, terwijl jullie de achterstand verwerkten. Thank you!
Maxim Buyle, Founder van Bureau Buyle
Je denkt dat je alles zelf moet doen als (startende) ondernemer, maar niets is minder waar. Sinds we samenwerken met Gig & Grow zit er eindelijk rust, orde en structuur in onze admin. Dit was by far de beste investering van het afgelopen jaar, want nu kunnen we onze tijd opnieuw nuttig indelen en focussen op het ondernemen!
Lenja Yuma Labs
Lenja, Co-Founder van Yuma Labs
Jullie zijn een stukje duurder dan andere admin bureau's of direct werken met een zelfstandige; maar de kracht zit in continuïteit ook bij ziekte, alsook bij transparante documentatie van processen in Notion.
Olivier Mangelschots, Zaakvoerder van Odum
We hebben er al een mooie samenwerking opzitten! Wat begon als een zwangerschapsvervanging is uitgegroeid tot een vaste waarde! Heerlijk hoe iedereen zijn kwaliteiten kan inzetten en we samen een sterker team kunnen vormen.
Ischa Van Putte, Founder van Studio Kimchi

99 problems but admin ain't one!

Een korte greep uit onze realisaties voor enkele klanten
Voor Slimbox hebben we de volledige financiële administratie gedigitaliseerd en geautomatiseerd. Wat vroeger bestond uit een Excel sheet en een papieren facturenmap, verloopt nu via slimme integraties en tools zoals Billit en Teamleader.
Insilencio zocht bij ons tijdelijke ondersteuning. Gedurende drie maanden namen we hun algemene office inbox over, behandelden we de aankoopfacturen, implementeerden we tools zoals LastPass en zetten we allerhande optimalisaties op.
En wat ooit startte als een tijdelijke opdracht is op vandaag uitgegroeid tot een vaste partnership.
Voor presentatiecoach en presentatrice Ella Michiels en communicatiebureau De Barbaren namen we de volledige administratie en processen onder handen. Daarbovenop zijn we hun sparringspartner en kunnen ze steeds bij ons terecht voor allerhande advies. And they couldn’t be happier!
Voor onze samenwerking met CHEQROOM was er nog geen sprake van een Finance Department. Op korte tijd namen we de financieel gerelateerde taken op ons en zorgden we voor een strak debiteurenbeheer. Op heden werken we hand in hand met de CFO en focussen we ons op de automatisatie van processen en het in goede banen leiden van nieuwe projecten.

Ik zat tot over mijn oren in de administratie, zo kon het niet meer blijven doorgaan. Sinds Gig & Grow onze admin overneemt kom ik eindelijk toe aan mijn eigen werk waardoor ik waardevolle tijd bespaar. Bovenop heb ik ook eindelijk zicht op mijn cashflow.

Lenja, co-founder Yuma Labs
Lees hoe we 20u per maand besparen voor Yuma Labs

Wil je net als deze ondernemers ook een sidekick voor je administratie? Let's talk!

Book a call