Tijdelijk een financieel of administratief teamlid
nodig voor je bedrijf?

Lien en Benoit werken samen met hond

Help, onze administratief medewerker is uitgevallen!

Is een teamlid ervan tussenuit gevallen door langdurig verlof, ziekte of zwangerschap? Zoek je daardoor tijdelijke ondersteuning voor financiële en administratieve taken? Maar heb je absoluut geen zin in een tijdrovend rekruteringsproces om het werk gedaan te krijgen? No worries. Gig & Grow has you covered!


We know the drill…

Time is money. Daarom stellen we ons flexibel op zodat we ondernemers ASAP kunnen depanneren. Want het laatste wat we willen, is dat ondernemers en teamleden overstelpt raken met financieel administratief werk. Zeker als het bovenop al het andere essentiële werk komt. 


Geen rekruteringsbureau – wél een partnership! 

Laat ons beginnen met het belangrijkste: Gig & Grow is geen rekruteringsbureau. We zijn een ondernemend en gedreven team dat financiële en administratieve ondersteuning biedt aan ondernemers en ambitieuze bedrijven.

Het voordeel van Gig & Grow, in a nutshell
Geen zorgen over:
aantrekkelijke vacatures schrijven
tijdverlies door het houden van sollicitatiegesprekken
de nieuwe werkkracht snel ingewerkt krijgen in je bedrijf
extra fees voor rekrutering services van een tussenpartij

Maar wél:
super flexibele werking en snel inzetbaar 
kennis van zaken in financieel en administratief werk
proactieve go-getters: we zien werk, steken de handen uit de mouwen en denken mee na over hoe het nog beter kan! 

Book a call
Toen één van onze medewerkers uitviel, zaten we met de handen in het haar. Gelukkig kon ik bij Gig & Grow terecht om op korte termijn geholpen te worden. Wij zijn enorm tevreden: ze zijn hands-on, pakken dingen vast, denken met ons mee en het contact verloopt vlot... Als ondernemer is het enorm fijn om te weten dat alles gewoon in orde komt.
Ellen, Co-Founder van Insilencio

Tijdelijk financiële & administratieve ondersteuning nodig? 

Book a call en ontdek hoe Gig & Grow kan helpen.