Personeelsadministratie uitbesteden, dat is focus en tijd terugwinnen!

Gig & Grow biedt ondersteuning bij je personeels- en loonadministratie, in samenwerking met een HR-consultant of je sociaal secretariaat.

In elk groeiend bedrijf komt bij HR-management een berg administratief werk kijken die veel kostbare tijd vergt. En zowat élke ondernemer ergert zich vroeg of laat dood aan de hoeveelheid HR-administratie, zoals personeelsadministratie en loonadministratie, die daarbij komt kijken.

Het kost tijd en neemt focus weg, waardoor je je niet meer kunt focussen op je core business en de groei van je bedrijf. Het goede nieuws? Je kan je personeelsbeheer eenvoudig uitbesteden aan een partner, zodat jij terug tijd wint.

Gig & Grow zorgt ervoor dat jouw loonadministratie in no-time weer op punt staat. Gedaan met te laat ingediende aangiften en verkeerd ingevulde formulieren! Goed voor je eigen gemoedsrust, maar vooral ook voor de tevredenheid van je werknemers.

Andere vragen voor loon & personeels
administratie:

Krijg ik een vaste persoon toegewezen?

Ons team biedt steeds permanentie en persoonlijkheid. Zo gebeurt de onboarding telkens door Lien en een dossierverantwoordelijke, die daarna je vaste contactpersoon wordt. Door regelmatig mailverkeer en het inplannen van frequente video calls, blijf je in nauw contact en altijd op de hoogte van de stand van zaken, zonder je zorgen te moeten maken dat het werk stopt wanneer iemand uitvalt.

Hoe verloopt de opstart?

Tijdens onze kick-off call gaan we, via screensharing, met 2 teamleden grondig door jouw huidige workflow. Daarbij spotten we al eventuele optimalisaties en integraties die nog niet zouden bestaan. Vanaf dan gaan we van start en duiken we in de to do’s. Op dat moment spreken we ook duidelijke opvolging en verwachtingen af zodat we altijd “on the same page” zijn.

Wat hebben jullie van mij nodig voor de opstart?

Voor onze kick-off call van start gaat, vragen we je om ons toegang te verlenen tot de platformen die reeds opgezet zijn binnenin je onderneming. Dit omvat bvb een mailbox, boekhoudprogramma, CRM, bank, etc. Zo kunnen we er onmiddellijk in vliegen en vlotjes inlopen.

Werken jullie vanop afstand?

Yes! Wij werken remote, vanuit ons kantoor in Gent. Zo hebben we quick access tot de kennis die heerst binnenin ons team waardoor we kunnen sparren en best practices delen met elkaar, alsook productiever en efficiënter kunnen werken. Geen zorgen, we plannen zeker eens een in-person meeting of drink in.

Hanteren jullie uurtje-factuurtje of een projectbedrag?

We werken met een maandelijks projectbedrag dat opgemaakt is op basis van jouw noden. Het afgesproken aantal uren wordt in onze agenda geblokkeerd, zodat we steeds permanentie kunnen bieden. Doorgaans merken we dat er in de 1e maand, door de opstart, mogelijks ad hoc uren nodig zijn. Uiteraard laten we je op tijd weten als we het aantal afgesproken uren bijna bereikt hebben. In de 3 daarop volgende maanden evalueren we het aantal gepresteerde uren en stellen we, indien nodig, een nieuw pakket dat beter bij jouw situatie past voor. Zo kan je de investering in ons perfect opnemen in jouw cashflowvoorspelling.

Wacht niet langer en schakel onze hulp in voor ondersteuning in je personeelsadministratie.

Book a call